Nån som testat o har erfarenheter eller är det bara en sån där lycksökar produkt
Funkar det överhuvudtaget som smörjmedel eller är det som att ge sockerpiller åt sjuka, tror man på det så hjälper det.
Vad grundar du stånket och pustet på?ThinhO skrev:Å nej usch fy å åter nej nej nej!!
SS440-80 skrev:Vad grundar du stånket och pustet på?ThinhO skrev:Å nej usch fy å åter nej nej nej!!
Jag tror inte att det är dåligt. Har som sagt funnits på marknaden rätt så många år nu och jag har inte sett några forumtrådar där folk gallskriker över skurna motorer pga Triboron![]()
Tror faktiskt att det är så att det är MINST lika bra som märkesoljorna. Grejen är bara det att ingen skotertillverkare kommer någonsin att rekommendera smörjmedlet för de vill såklart att alla ska köra på deras egna olja. De vill ha dina pengar![]()
Vi tvåtaktsåkare är ju dessutom så otroligt skeptiska när det kommer till kvaliteten på "vanliga" oljor att det blir låååånga forumtrådar som diskuterar i åratal, så hur tufft är det inte då att komma med ett smörjmedel som inte ens är en olja![]()
Personligen så tror jag att det är så bra smörja att jag nu köpt hem en flaska koncentrat som jag ska köra en av mina SRV på och en flaska med injektionsvarianten som jag ska börja blanda in i oljetanken på G-touringen. Sedan så ska det kollas hur det blir innan flera flaskor köps in, för man är ju som sagt inte helt säker på oprövade moderniteterDärför törs jag inte testa på E-tecen.