Går jo raskere og raskere for hver gang
Har en uke semester fra helgen, så jeg får se om jeg tar jobben da.
Nej det fungerar tyvärr inte utan du måste plocka ur hela pumpen och knäcka själva armaturen.Chris skrev:Jag har också problem i min Boondocker 2016.
Är det bara att vrida lite på hela pumpen ( om det går) så att sensorn vrids från tankväggen ?
Jag antar att flottören inte ser ut som på spränskissen då? Ska försöka se om jag hittar nån bild så jag lättare ser hur du menarDrMussla skrev:Nej det fungerar tyvärr inte utan du måste plocka ur hela pumpen och knäcka själva armaturen.Chris skrev:Jag har också problem i min Boondocker 2016.
Är det bara att vrida lite på hela pumpen ( om det går) så att sensorn vrids från tankväggen ?
Börja med flottören och se till att den blir 90 grader dvs själva knäcken på flottörhållaren.
Sen kan du knäcka själva flottör armen någon grad inte för mycket för då tar den i på andra sidan o jävlas där.
Tyvärr så använder de Ski-Doo's pump på Lynx o tanken är annorlunda därför uppstår såna här fina problem.
Yes sådär ser den ut, knäck flottör böjjen till 90grader och böj själva armen några grader. Böj den inte för mkt då tar den på insidan istället o jävlas.Chris skrev:Antar den ser ut mera såhär