Boondocker 3700 ( 2014 ) Nitar som sticker in i tunneln... ?
-
winther90
- Rookie Member
- Skoter: Lynx Boondocker 3700 850-19
Re: Boondocker 3700 ( 2014 ) Nitar som sticker in i tunneln.
Är det någon som har fått sin matta reklamerad av brp än?
-
pitholmarn
- LynxTalk Member
- Skoter: Boondocker
Har det gått ut en servicebulletin på detta problem med nitarna?
-
Chris
- LynxTalk Member
- Skoter: Boondocker 3900DS, 800 , 2016
Ja iaf enligt min återförsäljarepitholmarn skrev:Har det gått ut en servicebulletin på detta problem med nitarna?
-
FinlandiaRacer
- LynxTalk Member
- Skoter: Lynx Finlandia
Mitt intryck är att det är lite si och så med handlarnas vetskap om servicebulletiner.
Om jag inte har helt fel så skickas inte servicebulletiner med vanlig post eller e-post längre. Nuförtiden dyker servicebulletiner istället upp i BRP's datasystem BOSSWEB. De stora handlarna är säkert hemma i detta system då de använder det dagligen, men kanske inte alla små handlare?
Om du har hört talas om en servicebulletin som din handlare inte känner till så kan det därför vara bra att be din handlare kolla en extra gång.
Om jag inte har helt fel så skickas inte servicebulletiner med vanlig post eller e-post längre. Nuförtiden dyker servicebulletiner istället upp i BRP's datasystem BOSSWEB. De stora handlarna är säkert hemma i detta system då de använder det dagligen, men kanske inte alla små handlare?
Om du har hört talas om en servicebulletin som din handlare inte känner till så kan det därför vara bra att be din handlare kolla en extra gång.
-
benglund
- Rookie Member
- Skoter: lynx 800 boondocker 3700 2014
Mattan på min 37 är väldigt naggad på ytterklackarna på vänster sida efter 25 mil.. :/
- RannerKing
- Crew Member

- Skoter: Boondocker RE 800-15 RangerKing 500- 98
Bara spekulationer:FinlandiaRacer skrev:Mitt intryck är att det är lite si och så med handlarnas vetskap om servicebulletiner.
Eller så är det så att handlarna försöker få ihop alla skotrar som skall levereras och försöker dra ut på det.
Sen är det ju även bättre för dem om dom i stället gör jobb som dom kan ta betalt per timme för.
Jag har svårt att tro att dom "Råkat missa" bulletinerna. Är ju märkligt att så många "missar" dessa, vid varje bulletin som skickas ut.
Bara spekulationer som sagt...
Det finns nog inget släkte som är så tålmodiga och accepterar så mycket konstigheter som just skoterägare.
// Mattias
-
lynx_tokig
- Rookie Member
- Skoter: Lynx rave 600
Tjena
själv ha jag en 3700 800 råka knäcka E modulen så när jag lämna skotern påpeka jag dedär med nitarna. å han sa att dom tidigt levererade maskinerna var de int bytt nit på.dom sa även att jag skulle få en ny matta så vi kom fram till att dom skulle byta å åtgärda vid nästa service