Spelar ingen roll om jag är ute i lössnö, hårdpackad led eller om jag hissat upp skotern. Den varvar inte mer än 7900 längre. Det är som att inte rave-portarna öppnar?
Den gick ju som en gud innan.Jag hade upp och rengjorde rave-portarna för ca 25 mil sedan. Och den gick bra efter det.
Jag hade en baktändning med en jävulsk knall för nån dag sedan. Inbillar mig att det var efter det den började gå "sämre". Jag hittar då inga läckage runt grenrörs packningarna heller.
Nån som har några förslag på vad man ska kolla efter?
Rave-800r ( 2009 ) Varvar inte fullt ut... ?
- Stoft
- Crew Member

- Skoter: Boondocker 3900 850 -18
- Kontakt:
Re: Rave-800r ( 2009 ) Varvar inte fullt ut... ?
Du får alltså inte det hära rytet som blir när raveportarna öppnas?
Från raveportarna har du tryckslangar som går till en solenoid, har du läckage på någon av dessa tryckslangar så kommer portarna inte att öppnas fullt ut. Kolla alla slangar du hittar som går från och till solenoiden.
Från raveportarna har du tryckslangar som går till en solenoid, har du läckage på någon av dessa tryckslangar så kommer portarna inte att öppnas fullt ut. Kolla alla slangar du hittar som går från och till solenoiden.
Re: Rave-800r ( 2009 ) Varvar inte fullt ut... ?
Ja exakt vad jag menar! Ska undersöka den saken närmare imorrn då. Jag vet att jag var och slet och jävlades med en av dom där slangarna