S: Lynx Cobra Ultra -96

Användarens profilbild
älvhöjdingen
LynxTalk Member
Skoter: Polaris Assault 800 -09

S: Lynx Cobra Ultra -96

Inlägg av älvhöjdingen »

Hallå! Ska hjälpa min syster att sälja henne skoter. Det är en Lynx Cobra Ultra -96 med avkortad boggi till 307 med en ny 32 matta. Mattan är monterad i sommras och har gått ca 150mil på en annan skoter innan, och på denna skoter MAX 10mil, då det är vad skotern gått den här vintern då min syster inte gillat denna skoter, då hon tyckt den varit för gammal och klumpig för henne då hon inte kan köra! ;; ;;
men i samband med mattbytet så bytes båda drivaxellagren och kollades upp allmänt i drivning och boggi.
Det sitter en Rotax 494 i den som är lättstartad och går väldigt fint.
Separatblandningen är kvar på den och den tar lagom med olja, så den fungerar som den ska!
Går väldigt fint och är pigg som attan på rak och fin led. :P
Det finns 1 liten spricka i huven och 1 söm i dynan som gått upp 5cm, och det är allt som är utseende mässigt, så den är väldigt fin!
Bild
Ägaren innan min syster var en 45årig kvinna som haft den länge, så de är i väldigt fint skick på den.
Tror den har gått ca 650-700mil, men kommer inte riktig ihåg. Kan kollas upp vid intresse.
Allt fungerar på den som handtagsvärme, lysen osv. och allt är helt så som ruta och liknande. Sitter drag på den.

Hon vill ha 17000kr för den och det är den värd, då den är i så fint skick!

PM;a vid intresse så kan vi pratas mer där! :)
Användarens profilbild
älvhöjdingen
LynxTalk Member
Skoter: Polaris Assault 800 -09

Re: S: Lynx Cobra Ultra -96

Inlägg av älvhöjdingen »

Skotern blev inbytt idag så annonsen kan tas bort! :)
Låst