Nej, den ser lovande ut!
Men jag slog till på Lynx Valdez jackan och den är bra "skuren" både tajt och rymlig för "riktiga" skydd på samma gång,
går ner mer bak än fram, med en snöskydd resår inuti och jag tror den blir bra till mig.
Har bara testat den i slalombacken med ventilationen öppen .. med gott resultat..
Senast redigerad av advmalmin den 22 januari 2014, 11:49, redigerad totalt 1 gånger.
Sett Flight hos ÅF då jag sneglar på att ersätta ett gammalt Reimaställ, såg helt ok ut men fick inte mitt direkta gillande dels pga de vita trycken på byxan samt vitt på axel/ärmpartiet men framförallt att de saknade vettiga förstärkningar på utsatta delar dvs armbågar och knän
Vitt har en förmåga att bli skitigt också, ibland stoppar man ju ned armarna i en Cat eller Poo
Klim är ett säkert kort och finns i neutrala färger som nog passar med färgsättningen på projektet, svarta byxor samt jacka med lite pastell i lämplig färg, de har ju ett flertal olika tjocklek på foder också om man vill ha det.
Har inte koll på om alla färger finns i Sverige, dessutom har väl Klim gjort likadant som BRP och infört embargo mot att skicka till Europa för sina större återförsäljare så de där 1500-2500 kronorna går inte att spara numera på ett komplett ställ.
(Upptäckte det då jag köpte en Klim väst i julklapp till sambon av en kompis i Canada som köpt för liten storlek till sin fru, den såg bra ut så jag tänkte beställa en direkt till mig själv men fick till svar att de är förhindrade att skicka internationella order med Klim produkter--Firstsledparts var det ).