Ja Tacksimon skrev:Nej, inte utantill.
Kommer jag ihåg det kan jag mäta "smal" och "mellan" men har inga för fullbreda framvagnen.
...råkade förresten inhandla en komplett uppsättning Öhlins i helgen till Summit SPn jag beställt till nästa säsong.
Var helt oplanerat men det dök upp en uppsättning som bara gått några enstaka mil till kanonpris så det gick inte låta bli =)
simon - BD 3900
- 2stroke
- Crew Member

- Skoter: LYNX R&D Prototype.
- Kontakt:
Re: simon - BD 3900
// 2stroke
* Var lojal mot ditt märke, behåll dina märkes kunskaper här på LynxTalk Forumet !! *
Kontakt : 2stroke@LynxTalk.se
* Var lojal mot ditt märke, behåll dina märkes kunskaper här på LynxTalk Forumet !! *
Jo särskilt när det är av typen "tag fyra betala för två"!
- 2stroke
- Crew Member

- Skoter: LYNX R&D Prototype.
- Kontakt:
simon skrev:Jo särskilt när det är av typen "tag fyra betala för två"!
// 2stroke
-21 Summit Expert 154", 36" framvagn L=445mm
(råkade ha en sån hemma just nu)
Mina - 09 RS Framdämpare L=460m
Min -19 BD RE stog ute och jag orkade inte kånka dit domkraften så den mäter jag en annan dag. Skulle jag gissa så har den samma längd som Experten även om den är bredare.
(råkade ha en sån hemma just nu)
Mina - 09 RS Framdämpare L=460m
Min -19 BD RE stog ute och jag orkade inte kånka dit domkraften så den mäter jag en annan dag. Skulle jag gissa så har den samma längd som Experten även om den är bredare.