Diskutera: Nya Siten!
- Stoft
- Crew Member

- Skoter: Boondocker 3900 850 -18
- Kontakt:
Re: Diskutera: Nya Siten!
Nu har vi uppdaterat stilen på forumet.
Vill ni ha den gamla stilen med grå bakgrund så går det alldeles utmärkt att byta tillbaka via Kontrollpanelen -> Inställningar -> Min stil -> "xandred803"
Vi har även lagt till en "gilla knapp" som är kopplad mot Facebook längst upp i varje tråd som ni är inne i. Klickar ni på den så kommer det synas ute på Facebook.
Vill ni ha den gamla stilen med grå bakgrund så går det alldeles utmärkt att byta tillbaka via Kontrollpanelen -> Inställningar -> Min stil -> "xandred803"
Vi har även lagt till en "gilla knapp" som är kopplad mot Facebook längst upp i varje tråd som ni är inne i. Klickar ni på den så kommer det synas ute på Facebook.
Jag anser fortfarande att ett forum skall vara öppet så att de som t ex googlar efter uppgifter med korrekta sökord och får upp en länk till t ex Lynxtalk kan läsa svaren helt eller i begränsad omfattning.
Det är det internet är till för och skapar ringar på vattnet
Att man sedan måste registrera sig för att få fullt utbyte med bilder är en annan sak och att man genom att betala en mindre summa få utökade rättigheter för både sök och läsning samt postande av bilder en tredje sak.
Detta är min uppfattning och det finns säkert flera, oaktat det gör ni ett toppenjobb att hålla igång och ha viljan att utveckla.
Det är det internet är till för och skapar ringar på vattnet
Att man sedan måste registrera sig för att få fullt utbyte med bilder är en annan sak och att man genom att betala en mindre summa få utökade rättigheter för både sök och läsning samt postande av bilder en tredje sak.
Detta är min uppfattning och det finns säkert flera, oaktat det gör ni ett toppenjobb att hålla igång och ha viljan att utveckla.
- Stoft
- Crew Member

- Kontakt:
Forumet är nu lite mer öppet än förut.
Vi har även ändrat så att rubrikerna nu får innehålla 100 tecken istället för som förut endast 60 tecken.
Samt lagt till en ny smiley,
Vi har även ändrat så att rubrikerna nu får innehålla 100 tecken istället för som förut endast 60 tecken.
- Stoft
- Crew Member

- Kontakt:
Alla länkar öppnas nu i ett nytt fönster/flik för att underlätta användandet av forumet.
- mullfritz
- LynxTalk Member
- Skoter: Lynx Rave RE 800 e-tec
King!! 
Stoft skrev:Forumet är nu lite mer öppet än förut.
Dock så ser jag att det verkar ligga helt öppet inklusive bilder, är okej för min del mht tidigare inlägg men kan tänka mig att någor som typ Snowest skulle fungera för att skapa attraktion att registrera sig i samband med en googling på något problem, går det att läsa första inlägget samt 1 eller 2 svar så fångas det tillfällige besökaren.
Den var bra
- älvhöjdingen
- LynxTalk Member
- Skoter: Polaris Assault 800 -09
Är det bara jag som har problem med att skriva och redigera inlägg nu? När jag scrollar ner och ska börja skriva så hoppar bilden upp ett hack så jag inte ser vad jag skriver?
- RannerKing
- Crew Member

- Skoter: Boondocker RE 800-15 RangerKing 500- 98
Inga problem för mig...
Det finns nog inget släkte som är så tålmodiga och accepterar så mycket konstigheter som just skoterägare.
// Mattias
- älvhöjdingen
- LynxTalk Member
- Skoter: Polaris Assault 800 -09
Hmm, konstigt! När jag går in på min projekttråd och ska skriva längst ner så hoppar texten upp hela tiden!! Något störande att inte se vad man skriver!!
- Stoft
- Crew Member

- Kontakt:
Jag har inte heller några problem med det.
Testa att rensa kakor & cache sen testar du igen!
Testa att rensa kakor & cache sen testar du igen!