Som ni ser på bilden sitter lyset ihop med 2 lampor.
En kille sa att man kunde köpa nån plast som delade på lyset så de blev snyggare osv,
vet någon vart det finns att köpa?
Jag undrar också vart allt folk får tag på andra kåpor, jag har sökt i flera dagar, har inte hitta ett enda par kåpor till min Rave förutom på blocket, som var snordyra och bara orginal (röda)
Jag skulle vilja göra min Rave lite snyggare. Byta kåpor till några (svarta) kanske eller klistra på nåt dekalkit som jag sett skitsnygga på nya skidoo's. Och gärna en sån där delning på lyset!
Jag gillar heller inte dynan riktigt, jag tycker min skoter från sidan ser ut som en delfin, dynan har liksom en väldigt konstig form!
En annan konstig sak jag märkt är att ingen verkar ha likadan skoter som mig, har sökt TOKmycket på google om min skoter och så, skulle vilja dreva ner den som folk sägs märka sån stor skillnad av, men då börja jag fundera på vad helixen gör. Om man måste byta helix å andra prylar i variatorn om man ska dreva ner den?
(Är först å främst tacksam för hjälp på ansiktslyftet, om ni inte vet något om det svara gärna på nerdrevningen)
MVH
Johan